csjoe 2009.01.14. 18:04

Mátrix frissítés

Egy kis helyzetjelentés a kis játékomról. Nem fejteném ki, hogy miről is van szó, az előző  posztokat ha elolvasod, akkor minden világos lesz.

Tehát:
Elsőre a mátrix oldalam a következő helyet foglalta el (mátrix kulcsszóra): 34
Második mérföldkő: 174
Egy kicsit változtattam, egy kicsit öregedett és a mai állás: 49

Szerintem ennél sokkal rosszabb már nem lesz, értem ez alatt az első nagy romlást. Annyit azért elárulok, hogy a linknépszerűsítéssel még direkt nem is foglalkoztam, mivel először szeretnék még egy nagyobb részt kidolgozni az oldalon. (geológusoknak nagyon ajánlom!) Ez a hétvégén is meg is fog történni reményeim szerint.

És egy kis kéretlen ingyenreklám :) :
A fenti adatokat a következő oldalon szoktam ellenőrizni: seotools
Aki nem ismeri, ismerje meg, mert szerintem az egyik leghasznosabb seo-s oldal, aki meg ismeri az örüljön a ténynek :)

Szép estét!

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszegeden.blog.hu/api/trackback/id/tr7877836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása