Nézd meg a HappyHOT Pizza weboldalát! Szerintem tetszeni fog. Nekem bejött! Regisztráltam is az INGYENES Pizza Klubba. 

Szerintem Te is regisztrálj, mert sok ingyen pizzát szerezhetsz!

Itt az oldal linkje: www.happyhotpizza.hu/szeged/

Ha tetszik Neked is a Pizza Klub és regisztrálnál, akkor kérlek, add meg az én Klubtag számom 1460 a Meghívó Klubtagszáma mezőben.

Köszönöm, és jó étvágyat!  

A bejegyzés trackback címe:

https://eletszegeden.blog.hu/api/trackback/id/tr901949841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása